Har du ikke fått de varene du har bestilt eller har du blitt belastet for et kjøp flere ganger?
Vi ber om at du først kontakter bedriften eller butikken du har handlet i. Det er de som har ansvaret for eventuelle feil. Ofte kan dere løse problemet sammen, men vi hjelper deg hvis dette ikke fungerer.
Hvis du ikke får hjelp, kan du reklamere på kjøpet via oss i reklamasjonsskjemaet.
Vi trenger følgende informasjon:
Kontonummeret ditt/avtalenummeret ditt
Beløpet
Begrunnelse for reklamasjonen
I reklamasjonsskjemaet forteller du hvordan kontakten med butikken har foregått, hvem du har snakket med, når du kontaktet dem, og hva resultatet ble. Ta vare på og legg ved kopier av eventuell korrespondanse med butikken og all annen informasjon som styrker reklamasjonen din. Det kan for eksempel være en kvittering eller en bestillings- og leveringsbekreftelse. Når du har sendt inn skjemaet, får du tilsendt en bekreftelse på at vi har mottatt saken din, til e-postadressen som du har oppgitt.
Hvis du mangler en kvittering, kan du kontakte butikken for å få en kopi.