Starte hjemmelading med firmakort

Refusjonsløsning for hjemmelading

Vår løsning gjør det enkelt for ansatte å få tilbakebetalt ladekostnader. Logg inn eller registrer deg med din Circle K-konto som du bruker for alle våre tjenester.

Dette trenger du for å komme i gang med Circle K:

  • Circle K Firmakort
  • En lader Circle K støtter, vi støtter flere produsenter 
  • Bankkontonummeret du ønsker å motta tilbakebetaling på
  • UID-nummer, som du finner på baksiden av firmakortet
  • Informasjon fra ditt strømselskap om: spotpris, fastpris eller annen avtale og om du betaler et påslag per kWh
  • Ladenummer. Dette finner du i appen Circle K Hjemmelading for Iphone og for Google Play



     

Løsningen støtter flere forskjellige hjemmeladere

Har du eller dine ansatte allerede en lader hjemme eller på arbeidsplassen? Circle K samarbeider med flere av markedets aktører.

Legg til laderen din i appen Circle K Hjemmelading

  • Last ned og åpne appen Circle K Hjemmelading
  • Opprett brukerkonto. Legg til et betalingskort for å fullføre registreringen. Betalingskortet vil ikke bli belastet.
  • Legg inn QR-koden under fanen Hjem/Hjemme.
  • Har du ikke fått QR-kode, kontakt kundeservice på telefon 22 96 24 00, tastevalg 4. Ha serienummer til laderen klart. Dette finner du på lader og i app.

 

Registrer deg for refusjonsløsningen

Når laderen er lagt til i appen, kan du registrere deg for vår refusjonsløsning ved å logge inn på din Circle K ID på denne nettsiden. Merk at innlogging nødvendigvis ikke er den samme som i appen. Innloggingen til refusjonsløsningen er knyttet til din Circle K ID. Skulle du få beskjed om at e-post er feil, må du registrere deg som ny bruker.

 

Motta bekreftelse fra kundeservice

Du vil få en bekreftelse på at vi har knyttet kortet ditt til laderen innen 2 arbeidsdager, og du kan da begynne å lade ved å tæppe firmakortet på laderen.