Dette trenger du for å komme i gang med Circle K:
- Circle K Firmakort
- En lader Circle K støtter, vi støtter flere produsenter
- Bankkontonummeret du ønsker å motta tilbakebetaling på
- UID-nummer, som du finner på baksiden av firmakortet
- Informasjon fra ditt strømselskap om: spotpris, fastpris eller annen avtale og om du betaler et påslag per kWh
- Ladenummer. Dette finner du i appen Circle K Hjemmelading for Iphone og for Google Play
Legg til laderen din i appen Circle K Hjemmelading
- Last ned og åpne appen Circle K Hjemmelading
- Opprett brukerkonto. Legg til et betalingskort for å fullføre registreringen. Betalingskortet vil ikke bli belastet.
- Legg inn QR-koden under fanen Hjem/Hjemme.
- Har du ikke fått QR-kode, kontakt kundeservice på telefon 22 96 24 00, tastevalg 4. Ha serienummer til laderen klart. Dette finner du på lader og i app.
Registrer deg for refusjonsløsningen
Når laderen er lagt til i appen, kan du registrere deg for vår refusjonsløsning ved å logge inn på din Circle K ID på denne nettsiden. Merk at innlogging nødvendigvis ikke er den samme som i appen. Innloggingen til refusjonsløsningen er knyttet til din Circle K ID. Skulle du få beskjed om at e-post er feil, må du registrere deg som ny bruker.
Motta bekreftelse fra kundeservice
Du vil få en bekreftelse på at vi har knyttet kortet ditt til laderen innen 2 arbeidsdager, og du kan da begynne å lade ved å tæppe firmakortet på laderen.